
زندگی این روزها به سانِ ساعت شنی است، و هر لحظه انتظار پایانش را میکشم، به سانِ طناب داری است که هر لحظه دایره را تنگ تر میکند، بُغض های لعنتی، حسرت همیشگی، فکرهای نیمه شب، و این دنیای بی کسی، دلم از هجوم این همه دلتنگی عاصی است.. xa0 کمی مرا دریاب.....
ادامه مطلب