
گاهی وقتا آدم تو یه دوراهی قرار میگیره که انتخاب بینشون خیلی سخت میشه. عقل یک چیز حکم میکنه، دلت یه چیز دیگه، ولی از یه چیزی که همیشه ازش بدم میومده همین "مابین" بودنِ.. یا رومی روم یا زنگی زنگ باش.. xa0 تنها چیزی که میدونم اینه که باید بیشتر بخونم.. بخونم و بخونم تا به احساسم غلبه کنم.....
ادامه مطلب