
همیشه از استرس فراری بودم،xa0 از اینکه بیخود و بی جهت ، تپش قلب بگیرم، دستام حتی توان نگه داشتن گوشی رو ندارن، این روزها که قراره اتفاق های خوب بیفته، پس چرا این همه بیقرارم؟ این وضعیت، بدجور حالمو بد میکنه نای انجام هیچ کاری رو ندارم،xa0 لعنتی ترین حس ممکن رو دارم.. xa0 +کمی برایم آرامش تجویز کن.....
ادامه مطلب
زندگی زیباست؛ اما عادلانه نیست.. xa0 خدای من؛ نمی دانم در آن دنیا، حساب و کتابت چگونه است؟! وقتی بهش فکر هم میکنم، مطلقا به نتیجه ای هم نمیرسم. اما به کار بردن حتی یک کلمه، یا فکر کردن به بعضی از مسائل رابطه مستقیم داره با شرایطی که توش داریم زندگی میکنیم. اگر شرایط بهتر و بدتری بود، اعمال و رفتار آدمها هم به نسبت همان تغییر میکرد. و من کاملا مشتاق به دونستن اینم که قراره بین آدمها به چه شکل و بر چه اساسی قضاوت بشه؟! xa0«تکرار»...
ادامه مطلب