
زندگی زیباست؛ اما عادلانه نیست.. xa0 خدای من؛ نمی دانم در آن دنیا، حساب و کتابت چگونه است؟! وقتی بهش فکر هم میکنم، مطلقا به نتیجه ای هم نمیرسم. اما به کار بردن حتی یک کلمه، یا فکر کردن به بعضی از مسائل رابطه مستقیم داره با شرایطی که توش داریم زندگی میکنیم. اگر شرایط بهتر و بدتری بود، اعمال و رفتار آدمها هم به نسبت همان تغییر میکرد. و من کاملا مشتاق به دونستن اینم که قراره بین آدمها به چه شکل و بر چه اساسی قضاوت بشه؟! xa0«تکرار»...
ادامه مطلب