دلم که میگیره دیگه دوست ندارم هیچ کاری بکنم، فقط دوست دارم دراز بکشم و آهنگ گوش بدم.. تمومِ جزوه ها ریخته رو سرم و هیچی نخوندم، یعنی میخونم ولی هیچی متوجه نمیشم، باز افتادم رو یه سیکل معیوب... xa0 ای که دستت می رسد کاری بکن... xa0...