
تو سکوتِ سنگینِ شب چیزی مثه شنیدنِ صدای باروون نمیچسبه.. شب خودش پُر از آرامشِ؛ حالا اگه بارونم تَنگش باشه دیگه فوق العاده میشه.. و آهنگی که به صورت کاملا اتفاقی پِلی میکنی و ناگهان به دل میشینه.. آهنگ «با توام» احسان خواجه امیری.. "جای دل کندن جان بخواه از منxa0 ....xa0 من که میمیرم برای زندگی با تو"...
ادامه مطلب
دیشب کاری کردم در حد المپیک!! به اشتباه یکی از دخترهای همشهری رو فالو کردم! اونم دقیقا بعد از شب عروسی مشترکی که دعوت بودیم.. دیشب چه استرسی کشیدم؛ که نکنه فکرای دیگه بکنه، نکنه به بقیه بگه، نکته جالبش اینجاس که بلافاصله بعد از اینکه من فالو رو پس گرفتم، اونم منو فالو کرد! منتها دیگه قبول نکردم.. تو دایرکتش ازش معذرت خواهی کردم و گفتم به اشتباه دستم رو فالو کردن خورده.. اونم فالوشو پس گرفت و گفت ایرادی نداره.. فالو کردن اون یه طرف و زندگی در شهر با این آدما هم یه طرف! ولی خب امیدوارم برام این قض...
ادامه مطلب