
و از خوشی های روزگار اینکه؛ گوشیت همیشه شارژ داره :)) xa0 بیشتر البته از خوبی های تنهاییِ.....
ادامه مطلب
حوصلم سر رفت بس که صفحه های مجازی رو بالا و پایین کردم.. از تلگرام به اینستا؛ از اینستا به لاین؛ آخر سرم هیچی.. حالا هم رسیدم به نقطه پایان دنیای مجازیم.. جایی که همه عُقده ها رو سرش خراب میشه.. از هر جای این دنیای مجازی هم که بیزار باشم، وبلاگم اما از این قاعده مُستثناست.. آهنگِ وب رو که گوش میدم بی اختیار دوست دارم بنویسم.. فعلا برای من وبلاگ امن ترین جایِ جهانِ!... xa0 +تنهایی زیادیشم خوب نیست.....
ادامه مطلب