
خدا لبخند زد؛ دختــــر آفریده شد.. روز لبخند خدا مبارکــــــــ ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ دختر بودن رو چجوری میشه توصیف کرد؟ موهای بلندش؟ لاک های خوش رنگش؟ اشکهای دَمِ مَشکش؟ حرفهای قشنگش؟ نمیدونم.. به نظرم دختر ساخته شده که تکیه گاه مردا باشه، از همون بچگی که دنیای یه پدر میشه، سنگ صبور برادراش میشه، آروم و قرار و همدم همسر میشه، و در نهایت مادری میشه که خدا بهشت رو زیر پاشون قرار داده.. دختر بودن خیلی سخته! دختران خوبِ سرزمینم.. روزتون مبارک.....
ادامه مطلب